DERMAPEN - NANOPORE TURBO ROLLER

Urządzenie to wykorzystuje w swoim działaniu zasadę automatycznych mikronakłuć skóry przy pomocy pulsujących igieł. Pozwala to na znacznie głębszą penetrację substancji aktywnych. Dodatkowo mikronakłucia powodują stymulację fibroblasów do produkcji kolagenu i elastyny oraz aktywowane zostają czynniki wzrostu pochodzenia płytkowego. W efekcie skóra staje się zagęszczona i zdecydowanie ujędrniona.

Powstałe podczas zabiegu mikrourazy skóry, wykorzystują naturalne zdolności regeneracyjne organizmu, przez co dochodzi do przebudowy skóry.

Urządzenie wykonuje około 150 pulsacji na sekundę, co przy 6 igłach, w które wyposażony jest kartridż daje średnio 900 nakłuć na jedną sekundę. PO 10 minutach utworzone mikropory zostają zamknięte co znacznie zmniejsza ryzyko rozwoju jakiejkolwiek infekcji. Zostaje zwiększone przenikanie transepidermalne oraz naprawa macierzy skóry.

Biostymulacja mikroigłowa wykorzystuje podwójny mechanizm działania:

1. Fizyczna stymulacja skóry wywołuje kaskadę zapalną w obszarze zabiegowym. Uwalniają się interleukiny, cytokiny i czynniki wzrostu. Znacznie poprawia się komunikacja pomiędzy naskórkiem, a skórą właściwą, co znacząco wpływa na przenikanie przez błonę podstawną.

2.Indywidualnie dobrane koktajle MesoCIT zawierające czynniki wzrostu zamknięte w osłonce liposomowej gwarantują zadowalające rezultaty, poprzez penetrację do głębokich warstw skóry

Stan skóry natychmiast zostaje poprawiony.

Zabieg wykonywany jest z najwyższą precyzją i dbałością, igły i końcówki stykające się z powierzchnią skóry są jednorazowe.

WSKAZANIA

• zmarszczki
  • utrata jędrności
  • rozszerzone pory