Lipoza inekcyjna
Manicure hybrydowy zabiegi w gliwicach

Lipoliza iniekcyjna

Lipoliza iniekcyjna jest jedną z form niechirurgicznej liposukcji, polegającej na wstrzyknięciu odpowiednio dobranego preparatu w obszar gdzie znajduje się nagromadzona tkanka tłuszczowa. Preparat ma za zadanie rozpuścić tłuszcz w miejscu iniekcji, nie służy więc do redukcji wagi. Metoda ta wykorzystywana jest do zabiegów modelowania sylwetki. Jest całkowicie bezpieczna i przy zastosowaniu indywidualnie dobranej serii zabiegów daje bardzo dobre rezultaty.

Manicure hybrydowy zabiegi w gliwicach

Preparat podawany jest bezpośrednio do tkanki tłuszczowej na głębokość około 1,5cm. Zabieg jest średnio bolesny, dlatego znieczulenie nie jest wymagane, jednakże można przed zabiegiem zażyć tabletkę przeciwbólową. Czas trwania zabiegu to ok. 30-40 minut w zależności od ilości iniekcji. Po zabiegu może wystąpić lekkie zaczerwienienie, obrzęk i miejscowe dolegliwości bólowe. W miejscach, w których wstrzyknięto preparat mogą pojawić się także niewielkie siniaki. Dolegliwości te trwają maksymalnie kilka dni. Pierwsze rezultaty zmniejszenia tkanki tłuszczowej można spostrzec po 3 tygodniach, natomiast efekt uzależniony jest od miejsca oraz grubości tkanki tłuszczowej. Podczas kuracji zalecane jest spożywanie dużej ilości wody niegazowanej. Najczęściej wykonuje się 2-4 zabiegi w odstępach 4-6 tygodniowych. Stosowanie tylko najwyższej jakości preparatów znanych firm jest gwarancją bezpieczeństwa zabiegu i maksymalnego efektu.

Najczęściej wykonuje się 2-4 zabiegi w odstępach 4-6 tygodniowych.

• redukcja zmarszczek
  • rewitalizacja skóry
  • likwidacja cieni i obrzęków pod oczami
  • redukcja cellulitu