Dermapen
Manicure hybrydowy zabiegi w gliwicach

Opis i przebieg zabiegu

Urządzenie to wykorzystuje w swoim działaniu zasadę automatycznych mikronakłuć skóry prz pomocy pulsujących igieł. Pozwala to na znacznie głębszą penetrację substancji aktywnych. Dodatkowo mikronakłucia powodują stymulację fibroblasów do produkcji kolagenu i elastyny oraz aktywowane zostają czynniki wzrostu pochodzenia płytkowego. W efekcie skóra staje się zagęszczona i zdecydowanie ujędrniona. Powstałe podczas zabiegu mikrourazy skóry, wykorzystują naturalne zdolności regeneracyjne organizmu, przez co dochodzi do przebudowy skóry.

Manicure hybrydowy zabiegi w gliwicach

Urządzenie wykonuje około 150 pulsacji na sekundę, co przy 6 igłach, w które wyposażony jest kartridż daje średnio 900 nakłuć na jedną sekundę. PO 10 minutach utworzone mikropory zostają zamknięte co znacznie zmniejsza ryzyko rozwoju jakiejkolwiek infekcji. Zostaje zwiększone przenikanie transepidermalne oraz naprawa macierzy skóry.

Biostymulacja mikroigłowa wykorzystuje podwójny mechanizm działania:

1. Fizyczna stymulacja skóry wywołuje kaskadę zapalną w obszarze zabiegowym. Uwalniają się interleukiny, cytokiny i czynniki wzrostu. Znacznie poprawia się komunikacja pomiędzy naskórkiem, a skórą właściwą, co znacząco wpływa na przenikanie przez błonę podstawną.

2.Indywidualnie dobrane koktajle MesoCIT zawierające czynniki wzrostu zamknięte w osłonce liposomowej gwarantują zadowalające rezultaty, poprzez penetrację do głębokich warstw skóry Stan skóry natychmiast zostaje poprawiony.

Usuwanie zmarszczek gliwice zabiegi

Efekty

• ujędrnienie

• wygładzenie i napięcie skóry